One thought on “Book sale still active

  1. היי חברים, שמותי ג’ימנה אסלונד, מדור – ישראל, אני אחות רפואית במקצועה, לפני כמה ימים קראתי תגובה מקוונת בבלוג לייעוץ זוגיות. גברת מעיתונאית מבוססת במינכן מגלה כיצד היא ריפאה לצמיתות את הזקפה והחלפה מהירה תוך שלושה שבועות לאחר שאשתו עזבה אותו בגלל המחלה כשהיא עדיין קוראת את סיפורה שאמרה … האיש שעזר לה להשיג את כל זה נקרא הכהן הראשי אודודואה מחזיר את אשתו לשעבר לאחר הפרידה. מזל שיש לי להעתיק את כתובת הקשר האישית של ד”ר אודודואה כדי לתקשר איתו אישית לצורך עזרה (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    אני מתקשר עם אותו כהן אודודווה בגלל האתגרים שלי בחיי הנישואין. הייתי זקוקה לעזרה כל כך נואשת.
    לפני כמה חודשים ניהלתי קטטה עם בעלי אנדרסון והוא הביט ישר בעיניי; אמר שבינינו שהסתיימנו עם קשרי הנישואין שלנו, הוא לקח את בני פליקס ונסע ברחבי הארץ שלנו להתגורר בספרד, מאז אני מנסה להתקשר ולשלוח אליו הודעות דרך טלפונים, חברתיים חציון ואימייל אבל הוא חסם לחלוטין את התור שלי להגיע אליו, הייתי כל כך מתוסכל והייתי זקוק לעזרה לפחות להגיע לדבר עם הבן שלנו פליקס, קראו לי להתנצל גם כששנינו יודעים שהוא עוול אותי, הוא לקח את בני משם ממני מעל 7 חודשים אין מילים בלי מכתב. המצב הזה הורג אותי כל יום הייתי בדיכאון ונזקקתי נואשות לעזרה ופתרון דחופים בכדי לפתור את הבעיה, כך שאצור קשר עם כתובת הדוא”ל של Oduduwa מכיוון שאני מאמין שהוא יכול להיות רק תקווה לעזור לי להחזיר את בעלי הביתה עם בני. התקשרתי איתו והוא ד”ר אודודואה הבטיח לי שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי והילד שלי הביתה. אני מציית ומעקב אחר הוראותיו צעד אחר צעד. כעבור יומיים ד”ר דודודואה אמר שהוא סיים את ארוחת הצהריים האחרונה בסימן כוח לאיות אהבה במקדש שלו. כל אלה נעשו על ידו לבד. לא עשיתי שום דבר רק סיפקתי חפצים נדרשים. באותו לילה בעלי אסלונד התקשר אלי לטלפון הסלולרי כדי להתנצל, הוא היה מאוד פיכח דיבר איתי נחמד, הוא ריחם מאוד על כל מה שהוא עשה כדי לפגוע בי. אנדרס חזר אלי אתמול הביתה עם הבן פליקס, אני כל כך שמח היום שמשפחתי את משפחתי ואת בעלי ואני אוהבים אחד את השני יותר מתמיד. אודה לנצח ואודה על עזרתו של אודודואה. אני מבטיח לחלוק את עדות החדשות הטובות שלי לחברים שלי ולכולם כאן. יש לי כוונה חיובית לכך שהדברים יעבדו עבורי וגם הבנתי שזה יהיה טוב לשתף אתכם כולם כאן מכיוון שאני יודע שזה יעורר גם אחרים כמו שאני מוצא בעצמי לאחרונה, אני עד חי לזה שזה עובד אני, בעלי חוזר הביתה תוך שבעה ימים זה לא ייאמן ומופלא.
    ל- Oduduwa יש פיתרון לפתור את בעיות האהבה הבאות: – * איות אהבה כישוף בחזרה לשעבר * כישוף הצלחה וקידום קסמים * קסם מזל – כוכב עסקים
    * מחלקות – HOOK HOOK * פתרון קללה, טיהור רוחני מרוח רעה.
    * שורשים ועשבי תיבול מסורתיים לריפוי מחלות, ריפוי למחלות סרטן, ריפוי HIV, לחץ דם גבוה.
    * קסם פוריות – לפירות נשים יש ילדים. * מגילת גזרות, איות בוטיק ומחשבי משחק
    אני עצמי הייתי מספיק נואשת להשיג את הפיתרון המיידי שלי. תשובות תוצאה מהירות ודחופות לאנשים נואשים המחפשים פתרונות מיידיים ודחופים להחזרת בן זוג לאהבה לשעבר, אני עצמי מאוד נואש להחזיר את בעלי לבית, זה יעבוד לי. אני מאמין שזה יעבוד גם בשבילך הרבה יותר טוב.
    (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *